© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
06.05.2015 14:36:38

Odziv Maribora: Vojaške? Ne, to so motoristične čelade!

vszi

Maribor se je odzval na obtožbe, da je na svoji fotomontaži, ki naj bi služila kot vabilo za štajerski derbi proti Celju, upodobil čelade, ki so jih v drugi svetovni vojni uporabljali nemški vojaki.

Izjava za javnost NK Maribor:

Pojasnilo NK Maribor!

Zaradi različnih, predvsem pa popolnoma zgrešenih interpretacij oglaševalske akcije za tekmo s Celjem, objavljamo pojasnilo NK Maribor. Naprošamo Vas za objavo v celoti.

Kot pred vsemi najpomembnejšimi tekmami smo pri NK Maribor zasnovali oglaševalsko akcijo. Tokrat gre za dvoboj prvo in drugouvrščene ekipe, dveh štajerskih klubov. Celjski klub v tekmovalni želji skuša med letošnjo sezono ogroziti našo prevlado, mi jo želimo obdržati in smo iz teh razlogov v napovedniku tekmo poimenovali Bitka za Štajersko.

Sodobna športna prizorišča so svojevrstne gladiatorske arene, ki ponazarjajo boj do zadnjega atoma moči. Dosedanje oglaševalske akcije smo pripravljali na različne načine, tudi z zamislimi s filmskega področja. Med drugim smo že posegli po upodobitvi filmskega plakata Titanik pred lanskim derbijem z Olimpijo (3.5.2014) in smo tokrat ob tematiki boja povezavo našli pri preslikavi plakata še ene filmske uspešnice, Reševanje vojaka Ryana.

Za oglas so bile uporabljene motoristične čelade, ki jih je mogoče kupiti povsod po spletu in jih uporabljajo vozniki starodobnih motorjev. Ker pa smo ob začetku oglaševanja naleteli na različne odzive in nekateri upodobljene zamenjujejo s čeladami iz preteklih časov, ki lahko zbujajo neprijetne spomine, smo iz spoštovanja do vseh z neprijetnimi izkušnjami akcijo ustavili. Če se je kdo ob tem počutil prizadetega, iskreno obžalujemo. Namen pa je bil samo in izključno v ponazarjanju bojevitosti ob upodobitvi plakata po zgledu na vsem dobro znano filmsko uspešnico.

S spoštovanjem,

Nogometni klub Maribor