© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
18.06.2015 09:51:54

Juventus "ukradel" kampanjo španskemu četrtoligašu?

vszi

Italijanski prvak in evropski podprvak je začel z novo kampanjo, ki vabi navijače h nakupu letnih vstopnic.

V glavni vlogi na plakatih nastopa ženska, ki ima obraz prekrit z belo barvo, preko obraza pa so naslikane vzdolžne črne črte, ki tako tvorijo Juventusove črno-bele barve. Ženska ima tudi živo rdeče ustnice, usta pa odprta, tako da je videti, kot da rjovi. 

Okusi so različni, za mnoge je kampanja zanimiva, za druge niti ne tako, a priznati je treba, da je inovativna. Ali pač? Izkazalo se je, da ni. Niti približno! Juventusova služba za marketing - oziroma podjetje, ki jo je Stara dama najela za kampanjo - naj bi idejo vzela od španskega četrtoligaša! No, pravzaprav Juventus od Badajoza ni ukradel samo ideje - in jo potem predelal za svoje potrebe -, temveč kar celotno kampanjo. 

Vsaj tako trdijo Španci, ki so na svojem uradnem twitter profilu objavili dve fotografiji. Svojo kampanjo in kampanjo Juventusa. Toda če ste mislili, da so uradniki Badajoza jezni zaradi ukradene ideje, ste se zmotili. 

Clipboard01
twitter

Španski četrtoligaš je vse skupaj vzel kot zabavo in na svojem twitterju najprej v španščini zapisal: "Veš, da si na dobri poti, če evropski podprvak sledi tvojim korakom," potem pa je v italijanščini nagovoril še Juventus in jim simpatično dejal: "Nič ne skrbite, vse boste rešili s prijateljsko tekmo med črno-belim Badajozom in Juventusom. Lep pozdrav."

Clipboard02
twitter

Oglasili so se tudi iz podjetja Indenpendent ideas, ki je bilo zadolženo za Juventusovo kampanjo, kjer so zanikali, da gre za kakršen koli plagiat in pojasnili, za kaj točno gre. Zapisali so, da so fotografijo kupili 16. junija, medtem ko naj bi Badajoz enako storil le nekaj dni pred tem, 25. maja in da enostavno niso mogli vedeti, da imajo enako idejo.

A to seveda ne bi smel biti izgovor, glede na to, da je Badajoz svojo idejo lansiral prej, je jasno, da je Juventusova kampanja plagiat, pa čeprav bi radi v podjetju Indenpendent ideas vse skupaj zapakirali v čisto naključje. 

Clipboard03
twitter

A tu še zgodbe ni konec. V Italiji so prepričani, da tudi ideja Badajoza ni inovativna, temveč da so jo tudi oni "ukradli". Od koga? Od Italijanov! Natančneje od Sampdorie, ki je podobno kampanjo imela že v sezoni 2007-08. Neverjetno, a resnično.