Rednim obiskovalcem Dallasa postane Ross Tower že zelo kmalu precej znana lokacija. Če vas v mesto prinese košarka – in le koga iz Slovenije vsaj delno ne prinese ta čudoviti šport z našim izjemnim zvezdnikom Luko Dončićem –, potem je Ross Tower tista stolpnica, pri kateri se morate ustaviti, če želite iz dvorane American Airlines center čim hitreje in čim bolj naravnost pripešačiti do poslovnega središča. Varuje ga na vstopu vanj z zahodne strani in ponuja oboje – na eni strani se čudovit razgled razteza na vse ostale stolpnice, na drugi pa čez druge dele mesta proti velikanskemu dallaškemu letališču, drugemu najbolj prometnemu v ZDA, in naprej v teksaško neskončnost. Kdor je torej vstopil na prizorišče včerajšnjega slovenskega poslovnega foruma, že četrtega dogodka podobne narave v Dallasu, je bil neizbežno navdušen že sam po sebi. Pri čemer so nas domačini hitro poučili, da moramo deževno in megleno vreme vzeti kot nekakšen blagoslov, saj po njihovih besedah tovrstni mistični pogledi z vrha stolpnice predstavljajo še lepšo kuliso kot številni teksaški dnevi brez oblačka. Bil pa je to – pa naj je bil še tako osupljiv – le začetek oziroma le vstop v čudovito združitev Slovenije in Teksasa v prostorih dallaške gospodarske zbornice, izbrane za zbornico leta v celotnih Združenih državah. Ne presenetljivo, če vemo, da je Teksas najhitrejše rastoče gospodarstvo na svetu, Dallas in prestolnica Austin pa pri tem izrazito prednjačita.
Kmalu svetovna prestolnica financ
Zanimanje je bilo tudi v letošnji razširjeni izvedbi, ki bo v naslednjih dneh slovensko delegacijo vodila tudi v omenjeni Austin, izjemno – tako s slovenske kot z ameriške strani. Čudovita dvorana v objemu oblakov je zato pokala po šivih in dogodek je Slovenijo ponovno postavil v objem poslovnih možnosti in priložnosti na teksaškem, prek njega pa tudi na širšem trgu Združenih držav Amerike. Texas feels Slovenia (v prevodu Teksas čuti Slovenijo) je zdaj že prepoznaven slogan, prepoznavna je tudi slovenska navezanost na Teksas – že dolgo ne samo zaradi Dončića, ki je vedno predstavljal in še vedno predstavlja tako dobro odskočno desko za slovensko prepoznavnost in slovenski pečat. Prepoznavnost slovenskih podjetij in projektov raste, in to je bilo čutiti na forumu, ki je v očeh marsikoga deloval kot nadaljevanje že začetega in utečenega dela – bolj kot osnovna predstavitev nečesa novega.
Druženje je s prijetnim govorom odprl veleposlanik Republike Slovenije v Združenih državah Iztok Mirošič, to pa je bila iztočnica za izmenjavo podatkov o Sloveniji, slovenskemu gospodarstvu, pa tudi o naših izjemno prijaznih, odprtih in gostoljubnih gostiteljih. O nekdanji deželi kavbojev, kot ponosno povedo sami, a hkrati enako ponosno dodajo, da so zdaj nekaj povsem drugega. Kot so poudarili teksaški govorci, ta del Teksasa na čelu z Dallasom in Austinom svetu že predstavljajo kot središče vesolja, zelo kmalu pa ga bodo tudi kot finančno prestolnico sveta in prizorišče finala svetovnega prvenstva v nogometu – globalnem nogometu, seveda, ne ameriškem, ki jih je letos ponovno tako zelo razočaral.
Številne priložnosti za poglobitev sodelovanja
Če smo obe strani te čudovite partnerske enačbe združili, smo dobili ambiciozno zeleno srce poslovne Slovenije, ki je poudarjala svoje prednosti in adute, a tudi usmerjenost v varovanje okolja, v tukajšnjem središču vesolja, ki ponuja priložnosti in možnosti nepredstavljivih razsežnosti. Seveda z edinstvenim športnim pečatom, ki se prepleta skozi vse vidike sodelovanja in ga je v svojem odlično sprejetem nastopu poudaril tudi Nejc Perec, podsekretar na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport. Vedno znova se pokaže, kako dobrodošel je šport pri risanju nasmehov na lica tujih partnerjev, veliko poslovnih pogovorov v času mreženja na forumu se je prepletalo z napovedovanjem večerne tekme pod sloganom I feel Slovenia, skozi te debate pa je še močnejši pečat pustilo še eno sporočilo. Namreč slogan I feel Slovenia. Green. Creative. Smart., pod katerim poteka kampanja javne agencije Spirit Slovenija in ki so ga v Dallasu za svojega vzeli v vseh pogledih. Slovenijo kot zeleno, ustvarjalno in pametno namreč vidijo v poslovnem smislu, take vidijo Slovence, take pa nas poznajo tudi na košarkarskem parketu.
"Prepričan sem, da bomo letos Slovenijo še bolj trdno umestili na zemljevid poslovno in tudi turistično zanimivih destinacij za Američane ter odprli številne priložnosti za poglobitev in vzpostavitev sodelovanja med podjetji obeh dežel," je v napovedi dogodka dejal vršilec dolžnosti direktorja agencije Spirit Slovenija Rok Capl in po videnem je prisotno prepričanje, da se bodo besede več kot uresničile.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
Slovenski poslovni forum v Dallasu: Zeleno srce v središču poslovnega vesolja
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je z javno agencijo SPIRIT Slovenija in Slovensko turistično organizacijo ter Ministrstvom za zunanje in evropske zadeve, UKOM in programskim partnerjem AmCham letos ponovno pripravilo poslovno in promocijsko dogajanje v Teksasu. Letošnja izvedba na prioritetnem slovenskem tržišču za povečevanje blagovne menjave oziroma izvoz slovenskih izdelkov in storitev se je začela z včerajšnjim poslovnim forumom v središču Dallasa, nedaleč od vsem dobro znane dvorane, kjer je nato sinoči pred očmi slovenske poslovne delegacije potekal slovenski večer z I Feel Slovenia tekmo.