Včeraj je bil na sporedu derbi Ljubljanske kotline, na tekmah med Olimpijo in Domžalami se nikdar ni zbralo več gledalcev. Tekmo, ki se je končala z 1:1, si je ogledalo okrog 5000 ljudi, kar je za slovenske razmere več kot soliden obisk. Tudi po zaslugi tokratne tekme je Olimpija sicer tista, ki ne vodi le na lestvici Prve lige Telekom Slovenije, ampak je na prvem mestu tudi na lestvici obiskanosti na domačih tekmah.
Zmaje si je na štirinajstih domačih tekmah v Stožicah skupaj ogledalo 51.600 ljudi, povprečje torej znaša 3685 na tekmo. Na drugem mestu je Maribor, ki je imel v Ljudskem vrtu 14.100 gledalcev manj kot Olimpija. Vijoličaste si je na štirinajstih domačih tekmah ogledalo 37.500 ljudi. Seveda pa je ob tem treba vedeti, da bodo Štajerci v tej sezoni še gostili večni derbi (ta bo 19. maja), kar pomeni, da bi se lahko še marsikaj spremenilo. Toliko gledalcev, kolikor znaša razlika med kluboma v obisku na domačih tekmah, Ljudski vrt sicer ne sprejme, a če bo zadnji večni derbi v tej sezoni razprodan, se bo Maribor skoraj povsem približal Olimpiji.
V pretekli sezoni je bil Maribor v tem vidiku krepko pred Olimpijo, saj si je njegove domače tekme ogledalo 76.000 ljudi, v Stožicah jih je bilo "le" 59.370.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
nu
15.04.2018
10:33:12
Nekoliko drugačen VEČNI DERBI med Olimpijo in Mariborom: Ljubljančani vodijo tudi s pomočjo Domžal, toda vijoličasti imajo v rokavu VELIKEGA ADUTA!
Malce drugačen derbi med večnima rivaloma.
Značke:
nk olimpija
nk maribor