Tako kot je že v navadi, so na Bavarskem leto potrdili s krepko pozitivnimi številkami, v sezoni 2014/15 so tako končali s 23,8 milijona evrov dobička.
Celoten finančni promet v klubu je sicer v tem obdobju nekoliko padel, zmanjšal se je na 523,7 milijona evrov. Največji delež, 137,6 milijona, so prinesle televizijske pravice in podobni prihodki, 113,9 milijona prihodkov gre na račun pokroviteljev in marketinga, 101,7 milijona pa je prinesla prodaja navijaških artiklov.
Na odhodkovni strani je največji del, kar 227,3 milijona, namenjen vzdrževanju zvezdniškega moštva, toliko so namreč znašali stroški izplačil nogometašem.
Dobiček je bil sicer za pet milijonov evrov manjši kot v Bayernovi sanjski sezoni 2013/14, ker Bavarci v sezoni zatem niso nastopili na svetovnem klubskem prvenstvu in evropskem superpokalu.
"Maksimalni športni učinek je skupaj s poslovno trdnostjo naš cilj. Naša naraščajoča finančna moč pa nam omogoča, da bomo ostali med najboljšimi v evropski eliti," je za Bavarce lepe številke pospremil izvršni direktor kluba Jan-Christian Dreesen.
Največ rezerv Bavarci vidijo pri televizijskih pravicah, ker je v Nemčiji delež pri klubih precej manjši kot pri najboljših angleških ali španskih klubih. Bayern je tako s prodajo TV pravic v zadnji sezoni iztržil samo 58,3 milijona evrov, srednjeročni cilj pa je 200 milijonov.