Začelo se je v New Yorku včeraj pozno zvečer po našem času in pozno popoldne na vzhodni obali ZDA, o čemer ste že lahko brali. Toda kmalu je postalo jasno, da kampanja Pravi MVP ni dosegla le središča gospodarsko najmočnejšega mesta na svetu. S svetovnega spleta se je preselila na majice košarkarjev Dallasa, od tam na Manhattan, a tudi precej širše. Pravzaprav kar po celotnih Združenih državah Amerike, ki se bodo prebudile v poplavo slovenščine. Da, slovenščine!
O velikih ekranih ali plakatih s podobo Luke Dončića, njegovo noro statistiko 34-10-9, s katero se lahko pohvali v tej zgodovinski sezoni in napisom v slovenščini 'Pravi MVP' poročajo še iz enajstih (!?) velikih ameriških mest, tako da očitno vse skupaj obsega pravljičnih ducat ameriških metropol in pošilja sporočilo, kakršnega še ni bilo. Tudi prizori iz drugih mest počasi prihajajo na naš naslov in vam jih bomo pokazali, takoj ko se dokopljemo do objavljivih.