New York je središče združenih držav Amerike. Manhattan je središče New Yorka. In kultni Time's Square je središče Manhattna. Tamkajšnji 'živi' oglasi imajo mitski status, vsak uro se tam izmenja na milijone ljudi, vsak glasbenik in filmski ustvarjalec sanja, da se bo tam kdaj zavrtelo tudi kaj njegovega. Da bi to uspelo športniku iz Slovenije? V slovenščini? Zdelo se ej nemogoče, dokler nismo spoznali Luke Dončića. No, pa tudi z njim si česa takega dolgo nismo znali predstavljati.
A petkovo popoldne po newyorškem času se je zgodilo. Na enem od najbolj elitnih vogalov, na enem ob najbolj izpostavljenih zaslonov: Dončićeva podoba, njegova nora statistika 34-10-9, s katero bo zaznamoval zgodovinsko sezono in seveda - napis 'Pravi MVP'. Jasno, v sloveščini, ki jo zdaj v pomenu teag izraza poznajo in razumejo že po celotnih ZDA. Kjer je vse več zagovornikov kampanje in s tem vse več tistih, ki so prepričani, da bi MVP sezone moral postati prav Luka.
Kampanjo je začela Košarkarska zveza Slovenije in se širi kot požar, naročnik velikanskega ekrana na najbolj elitnem mestu na svetu pa ni znan - kot tudi ni znano, koliko milijonov bo odštel za podobo, ki jo lahko vidite spodaj. Če vam je ne prikaže, pa na tej povezavi.