© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
STA/ku
STA/ku
03.09.2014 13:45:03

V Barcelono naj bi prišlo 2000 slovenskih navijačev

Grega Wernig

Medtem ko izbranci selektorja Jureta Zdovca zmagujejo na parketu, se slovenski navijači, ki so pripotovali na prizorišče svetovnega prvenstva na Gran Canario, zabavajo. Zaradi dobrih iger Slovenije pa se v Barceloni pričakuje nov naval slovenskih ljubiteljev košarke.

V Las Palmas je prišlo nekaj več kot 500 slovenskih navijačev. Velika večina je oblečena v majice, darilo pokrovitelja reprezentance, tako da so opazni tako v dvorani kot središču mesta. Le uvodno tekmo so spremljali vsak na svojem mestu, nato pa so moči in grla združili na zahodni tribuni in, kot pravijo slovenski košarkarji, postali šesti igralec.

Medtem ko je bilo potovanje na Kanarske otoke relativno drago, je pot do Barcelone, kjer bodo potekali izločilni boji, bistveno cenejša. Po izjavah predstavnikov različnih slovenskih turističnih agencij, bo v katalonski prestolnici med 1500 in 2000 Slovencev. Polovica običajno izbere potovanje z agencijo, druga polovica pa gre na pot v lastni režiji.

Cene aranžmajev so podobne pri vseh ponudnikih. Dobrih 500 evrov je treba odšteti za letalsko povezavo ter ogled dveh tekem, slabih 300 evrov pa za pot z avtobusom.

V Barceloni bo, kot je to že navada od evropskega prvenstva 2005 v Srbiji, ko so slovenski navijači prvič začeli množično obiskovati velika košarkarska tekmovanja, tudi slovenski lokal. V središču mesta oziroma v Olimpijskem pristanišču bo obiskovalce tako v soboto kot nedeljo (če bo Slovenija prva v skupini, bo igrala v nedeljo ob 20. uri) zabaval komedijant Denis Avdić.

Nad obiskom Las Palmasa je seveda navdušen tudi lokalni organizator svetovnega prvenstva, ki je za razliko od drugih sedežev predtekmovalnih skupin občina Gran Canaria.

Litva in Slovenija sta ob Finski (v Bilbau jih je približno 8000) državi, ki sta na prvenstvo pritegnili največ navijačev. Litovcev je na Kanarskih otokih približno 3000.

Vodja pisarne Sergio Engel pravi: "Ko smo ob žrebu dobili ti dve reprezentanci, smo takoj stopili v akcijo in začeli oglaševati naš otok v slovenskih in litovskih medijih. Več kot očitno se nam je poteza obrestovala; zadovoljni smo tako organizatorji, saj so tekme v povprečju zasedene več kot 60-odstotno, kot lokalno gospodarstvo in gostinci, ki imajo od jutra do večera polne roke dela."