© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
STA
STA
19.11.2015 19:50:40

Tina Maze glavna zvezda konference Sporto

Tina pogreša bele strmine, a je polna novih načrtov, ki jih tudi pridno izpolnjuje.
Tina pogreša bele strmine, a je polna novih načrtov, ki jih tudi pridno izpolnjuje.
Arhiv Svet24

Uvodni dan Sporto konference je zaključila olimpijska zmagovalka in svetovna prvakinja v alpskem smučanju Tina Maze.

Tina Maze je na dvanajsti Sporto konferenci, vodilnega dogodka v jugovzhodni Evropi na področju marketinga in sponzorstev v športu, dejala, da nima smisla odpirati debate o tem kako in ali se sploh pripravlja na nadaljevanje športne poti, potem ko se je odločila za enoletni premor. Večina pogovora je bila posvečena njeni marketinški prepoznavnosti.

Tina Maze je bila na odru z vodjo mednarodnih sponzorstev Milke Dietrom Hegerjem. Pred njenim nastopom so navzoči z aplavzom pozdravili tudi zmagovalko teniškega Roland Garossa Mimo Jaušovec, prvaka lige NBA in evrolige Radoslava Nesteroviča ter njegovega košarkarskega kolega Marka Miliča.

Tina Maze: ima čelado za srečo?

Po dolgem aplavzu je nato na oder stopila Mazejeva. "Učiteljica še nisem, bila pa sem dvakrat na praksi. Otroci so me vajeni gledati kot alpsko smučarko, ki tekmuje in se na smučeh spušča po strmini. Otrokom sem morala razložiti, da je tokrat moja naloga in vloga drugačna. Tako kot bi bila vloga novinarke, ki sem jo tudi preizkusila letos na uvodni tekmi sezone v Söldnu. Jasno pa je, da takšnih različnih vlog človek veliko ne more imeti," je Mazejeva, študentka na pedagoški fakulteti v Mariboru sredi pogovora opisala del svojega sedanjega vsakdanjika.

Mazejeva je izpostavila, da je bilo v njeni karieri zelo pomembno, da obstaja pokrovitelj, ki ji je na mednarodni ravni pomagal tudi tedaj, ko ji ni šlo tako, kot bi si mednarodno uveljavljena blagovna znamka želela. "Z Milko sem začela sodelovati, še preden sem stopila na svojo pot s samostojno ekipo in to še preden sem se znašla v tekmovalni krizi. Gradnja zunanje podobe je pomembna zgodba in naša s samostojno ekipo je bila tako močna, s tako močnim sporočilom, da me zdaj mnogi enačijo z Milko. Tudi pesem Moja pot je moja odločitev je nosila izjemno močno sporočilo. Šele zdaj vidim, kakšna je bila pot, ki sem jo prehodila na belih strminah, tako v izidih, kot v energiji, in kako pomembna je bila omenjena pesem v tisti sezoni," se je spomnila Mazejeva.

tina maze
Vzela si bo leto dni premora.
Arsen Perić

Tina Maze ima na družabnih omrežjih več kot 100.000 sledilcev. "Zavedam se pomena družabnih omrežij. Ker sem pač taka, da skušam vsako stvar narediti kar najbolje, sem se posvetila tudi temu. Zelo se posvečam neposredni komunikaciji z navijači. To me navdaja z občutkom zadovoljstva, ki je sicer kratek, vendar mi je bil ob pozitivnih komentarjih ves čas dodaten motiv za tekmovanja ... Pred letošnjo sezono pa smo se z Milko odločili, da posnamemo tudi oddajo o zakulisju svetovnega pokala. V času kariere se nisem mogla toliko posvetiti drugim sotekmovalkam, kot sem se v Söldnu, kjer sem bila s kamero v ciljnem delu, kjer sem se pogovarjala s športnicami, prav tako pa tudi pred tekmami, in vse skupaj je bilo zelo zanimivo," je pojasnila Korošica.

Heger je dejal, da se je Milka pred devetimi leti odločila za sodelovanje s Tino Maze na osnovi ocene, da je zelo visoko v treh segmentih: glede na športni potencial, možnost zastopanja firme in marketinške prepoznavnosti. "Ko smo začeli sodelovati, smo skušali najti pravo ravnotežje, saj so bile najpomembnejše njene tekmovalne obveznosti, treningi in trdo delo. Temu smo prilagajali druge obveznosti, ki so pa bile pomembne za nas. Včasih je bila ekscentrična, toda na pozitiven način. Naša skupna pot je zelo uspešna. zato bomo z njo sodelovali tudi po končani športni poti," je pristavil Heger.

Posredno je bila prisotna tudi ena najboljših teniških igralk na svetu Ana Ivanović iz Srbije, saj je bil v Portorožu direktor agencije DH management Gavin Versi, ki jo zastopa. Teniška zvezdnica je sredi letošnjega leta postala solastnica slovenskega zagonskega podjetja, družbe Trainers4me.com, ki ljubiteljem športa ponuja dostop do trenerjev po vsem svetu. Dejal je, da se je za ta korak Ivanovićeva odločila z navdušenjem. "Ugotovila je, da podjetje razvija globalno športno skupnost, da ponuja preprost in sodoben način iskanja ter rezervacije usposobljenih trenerjev kjerkoli na svetu in to v najrazličnejših športih, od golfa do deskanja," je dejal Versi.

Prvi dan Sporto konference je namenjen upravljanja znamk v športu, sprejemanja digitalnega, strategij in konceptov ter moči osebnih sponzorstev, navzočih pa je 27 vrhunskih strokovnjakov na področju športnega marketinga iz osmih evropskih držav. Med drugim so predstavili marketinško strategijo v nogometnem klubu Borussia Dortmund.