Če vemo, da je na tem reliju nastopilo kar 25 posadk samo v omenjenem nemškem pokalu Opel Adam Cup, potem je četrto mesto naše posadke dober razlog, da so v soboto zvečer končno nazdravili odlični uvrstitvi.
"Prvi dan relija je bilo zelo naporno, saj je bilo na cesti veliko blata in presenetljivo tudi veliko makadama tam, kjer ga ne pričakuješ, a v teh razmerah se vedno dobro znajdem," je dejal Tim Novak, ki je hkrati tudi priznal, da sta imela z Liso veliko sreče, da sta na hitrem ovinku samo podrsala drevo, saj bi lahko tam kar končala.
"Če ne štejem tiste napake, sva imela na začetku relija zelo dober tempo, kar je uvodno drugo mesto v pokalu tudi obetalo," je dejal gorenjski dirkač. No, presenetila pa ga ni niti sobotna hitrostna preizkušnja po stari vojaški bazi, ki je bila izrazito spolzka, saj sta kljub pazljivi vožnji (ali, kot je sam rekel, vožnji 'po jajcih) tekmecem naredila nekaj sivih las.
"Potem pa sem proti koncu relija popustil, saj nikakor nisem več dobil pravega ritma, zato sem kljub četrtem mestu vseeno malce s slabim okusom končal reli, saj sva imela možnost lepe borbe za drugo mesto. Toda če bi mi pred relijem ponudili četrto mesto, bi takoj podpisal, zato sem kljub temu zadovoljen zaradi hitrih voženj in lepega rezultata," je še dodal.
Na tem reliju so prevozili 13 hitrostnih preskušenj s kar 159,3 kilometri (od tega 23 kilometrov celo povsem makadamskih), 467 kilometrov celotne trase relija pa je bil kar hud zalogaj tudi za zanesljivo pokalno tehniko, v katero verjamejo sponzorji Opel Slovenija in domače podjetje Krokar. No, za uspeh je zaslužna tudi idrijska ekipa IK Sport!
Prihodnji reli Sachsen bo že čez tri tedne, ko bo posadka Tim Novak in Lisa Stengl poskušala še izboljšati svojo trenutno četrto mesto v pokalu.