Se pravi so se ljudje zanimali predvsem za športe, v katerih so uspešni azijski tekmovalci. Za Azijo manj priljubljene športe, kot sta smučarski tek in biatlon, so prireditelji v prvem krogu prodali manj kot deset odstotkov vstopnic.
"Nismo država, ki bi vstopnice takoj prodali. Korejci vstopnice kupujemo tik pred zdajci. Pred nami je še veliko promocije iger, verjamemo, da bo prodaja v drugem krogu boljša," kljub temu, da priznavajo, da Južna Koreja nima prave tradicije zimskih športov, ne izgubljajo optimizma člani organizacijskega odbora. Prvi krog prodaja vstopnic se je začel 9. februarja, točno eno let pred začetkom iger, končal pa konec aprila. Drugi krog prodaje bo septembra.
Skupno je na voljo 1,18 milijona vstopnic, 70 odstotkov jih na domačem, 30 odstotkov pa na tujem trgu. Najdražje vstopnice za lokalne kupce bodo za slavnostno odprtje in finale hokejskega turnirja, za najboljša mesta na stadionu oziroma dvorani bo treba odšteti 1300 dolarjev.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
08.05.2017
13:15:40
Majhno zanimanje za olimpijske vstopnice
Vstopnice za tekmovanja zimskih olimpijskih iger v Pyeongchangu gredo slabše v promet, kot so upali, so priznali prireditelji. Za 600.000 vstopnic, ki so bile v Južni Koreji na voljo v prvem krogu prodaje, so jih prodali le 162.000 (27 odstotkov), večje zanimanje je bilo le za slovesnost odprtja in zaprtja ter hitrostno in umetnostno drsanje.
Značke:
olimpizem
južna koreja