© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
30.09.2021 15:01:22

10 let izbora slovenskih kupcev med novosti izdelkov in storitev široke potrošnje!

IPL 2022 SLOVENIJA
IPL 2022 SLOVENIJA
IZBRANI PRODUKT LETA

Nakupni nasvet, ki ga oblikujejo izključno slovenski kupci s svojim lastnim mnenjem in izkušnjami s produkti ter s svojimi nakupnimi namerami med znamkami in trgovskimi blagovnimi znamkami, z naslednjo edicijo praznuje že 10 let delovanja v na slovenskem trgu. Zaupanje, inovativnost in kakovost pa so prve asociacije na pečat, med slovenskimi kupci.

Izbran produkt leta (Voted Product of the Year) je največja svetovna nagrada za inovacije, izdelkov in storitev široke potrošnje, v kateri izbirajo izključno potrošniki v nacionalno reprezentativni raziskavi, ki jo izvede zunanje neodvisno raziskovalno podjetje. S pričetkom delovanja leta 1987 v Franciji, trenutno deluje v več kot 45 državah po vsem svetu z istim namenom: usmerjati potrošnike do najboljših novih, spremenjenih, izboljšanih, inovativnih izdelkov in storitev, ki so na voljo na trgu, in nagraditi proizvajalce za njihovo inovativnost in kakovost. Zaupanje, ki ga rdeči pečat izkazuje med potrošniki dokazuje tudi dejstvo, da se produkti s pečatom prodajajo bolje. Pečat Izbran produkt leta je podprt z glasovislovenskih gospodinjstev in tako zaupanja vreden nakupni nasvet, ki služi kot bližnjica pri nakupih odločitvah in smerokaz do najboljših novosti v posamičnih kategorijah. Za proizvajalce zmagovalnih izdelkov, je to priznanje s strani potrošnikov, za kakovost in inovativnost ter potrditev produkta in blagovne znamke.

ipl-2021-skupinska-feb21

Dosežki do sedaj:

  • 80 % prepoznavnost med slovenskimi kupci
  • 267 zmagovalnih produktov posamičnih kategorij
  • več kot 120 sodelujočih podjetij s svojimi blagovnimi znamkami ali zastopstvi
  • več 1000 oglasov in kampanj s vključenim pečatom
  • več kot 10.000 potrošnikov vključenih v raziskavo

Pečat številka 1 v Sloveniji in svetu v zadnjih letih tudi sam dokazuje inovativnost z neprestanim uvajanjem izboljšav raziskave in novostmi. Tako je lani prvič zaživela tudi različica za trgovske blagovne znamke, kjer slovenski kupci izbirajo med izdelki znamk trgovcev. Uvedli so testiranje izdelkov, ki je del raziskave in kjer kupci doma preizkusijo izdelke kar sami in podajo svojo oceno. Podrobna raziskava, v katero so vključeni vsi glavni konkurenti v kategoriji, ponuja proizvajalcem podroben vpogled mišljenja kupcev o lastnih in konkurenčnih izdelkih, v kategoriji. Proizvajalcem ki nominirajo svoje izdelke je tako kažipot nadaljnjega razvoja na podlagi preferenc kupcev.

Slide14

Za vse nas, kupce je pečat Izbran produkt leta nakupni nasvet in priporočilo. Bližnjica do novosti, spremenjenih izdelkov, inovacij, izboljšav, ki jih pripravljajo proizvajalci, v želji, zadovoljiti potrebe in stalno razvijajoče se, želje kupcev. Slovenski kupci imajo na ta način izpostavljene novosti, ki so jih izglasovali sami kupci, posamičnih kategorij.

Med izdelki in storitvami vsako leto ob objavi zmagovalcev najdemo lokalne proizvajalce s svojimi novostmi kot tudi globalne proizvajalce z njihovimi najsijajnejšimi produkti in znamkami. Med njimi so seveda tudi manjši proizvajalci in nišni produkti ker edino pravilo med zmagovalci izbora je, da zmagujejo zares kakovostni izdelki.

Slide1
produkt leta

Povprečen slovenski kupec je, sodeč po raziskavah precej zahteven, kar se tiče kakovosti izdelkov in hkrati z nakupi nagradi proizvajalce, ki mu ponujajo nekaj več za solidno ceno. Cena med atributi nakupne odločitve namreč običajno pride na vrsto šele na drugem ali tretjem mestu. Prvi dve mesti sta kot po pravilu rezervirani za okus in sestavine pri prehrambenih izdelkih. Pri izdelkih kozmetike, čistil in podobno pa je cena takoj za zmogljivostjo/uspešnostjo namembnosti samega izdelka. Glavni vir ozaveščenosti o izdelkih je še vedno pretežno trgovina in prodajne police. Splet je na drugem mestu, ki mu sledita televizija in časopisi/revije, pred katalogi, e-pošto in drugimi mediji. Nakupne odločitve v gospodinjstvih so dokaj enakomerno razporejene saj je povprečen profil kupca med spoloma samo nekaj odstotnih točk na stran žensk. Med kupci raste tudi pomen odnosa do okolja vendar za to zares niso pripravljeni plačati več, vendar pa pričakujejo, da se bo proizvajalec s tem ukvarjal in skrbel za recikliranje in na splošno odnos do okolja pri predelavi in pripravi izdelka.

Več informacij na https://produktleta.si.

produkt leta 3