Zadnji prvenstveni krog je kakopak zaznamoval večni derbi, v katerem je bila Olimpija uspešnejša od Maribora in ima na vrhu lestvice štiri točke naskoka. Stožice so bile zaradi ukrepov proti širjenju covida-19 prazne, zato pa so bili navijači prikovani pred TV-zaslone. V najbolj gledanem delu tekme si je obračun večnih rivalov, ki ga je prenašala TV Slovenija 2, po podatkih AGB Nielsen, ogledalo skoraj 200.000 gledalcev, v tem nedeljskem terminu pa to pomeni, da si je preizkušnjo ogledal vsak četrti gledalec, ki je bil tisti trenutek pred televizijskim ekranom, so sporočili z Nogometne zveze Slovenije.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
ba
30.06.2020
11:01:03
Na VEČNEM DERBIJU so bile Stožice prazne, pred TELEVIZIJSKIMI SPREJEMNIKI pa ...
Obračun najhujših rivalov je spremljalo veliko gledalcev.