Zavedajoč se, kako pomembna blagovna znamka je Nogometni klub Maribor, so se v Zavodu za Turizem Maribor - Pohorje odločili, da okrepijo sodelovanje z enim najbolj prepoznavnih produktov štajerske prestolnice.
Kot poroča Večer, je Zavod sklenil sponzorsko pogodbo s klubom v vrednosti skoraj 10.000 evrov. "Zdelo se nam je smiselno, da klubu, ki je neposredno, brez sponzorskega vložka in brezplačno prenašal ime mesta po svetu, damo sponzorski prispevek," je za Večer povedala direktorica zavoda Doris Urbančič Windisch in dodala, da vijoličasti veliko pripomorejo k povečanemu številu nočitev v mestu ob Dravi.
Na tekmah Maribora se bodo tako vrtela oglasna sporočila, ki bodo vabila k obisku mesta, v Zavodu dobro vedo, da bi težko našli boljšega partnerja pri tem, da okrepijo prepoznavnost Maribora. Že na srečanju z Valurjem je bilo tako mogoče videti sporočila na led panojih, ki so vabila k obisku Pohorja, najstarejše trte na svetu in na splošno reklamirala mesto Maribor.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
ue
20.07.2019
10:00:03
VIJOLIČASTI sklenili novo SODELOVANJE! Ve, da boljšega od ZAHOVIĆA in njegove ekipe ni! Zdaj bo na tekmah MARIBORA tudi ...
V Mariboru so poskrbeli za novost..