Pred dnevi je še kako odjeknila novica, da se Pop TV in Kanal A umikata iz slovenskega klubskega nogometa. Prva liga Telekom Slovenije tako išče novega medijskega partnerja, v igri naj bi bila tako RTV Slovenija, ki je že bila nosilec pravic, in tudi Planet TV. Ob tem je zanimivo, da so se na PRO Plus za takšno potezo odločili kljub vedno višji gledanosti tekem slovenskega nogometnega državnega prvenstva. Nogometna zveza Slovenije je namreč pred dnevi na skuščini razkrila, da PLTS pred televizijske sprejemnike privablja vedno več gledalcev.
"Prav tako se je povečala televizijska gledanost Prve lige Telekom Slovenije, v sezoni 2016/17 je povprečno število gledalcev na prenos znašalo 76.103, sezono pred tem pa 61.631. Skupno si je tekme na stadionih ogledalo 248.750 gledalcev, povprečno 1381 na tekmo, največji obisk pa je bil na dvoboju Olimpije in Maribora (13.770)," so pojasnili pri krovni organizaciji.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
nu
21.04.2018
07:54:54
Iz sezone v sezono BOLJ ZANIMIVA! Tale podatek vas bo ZAGOTOVO PRESENETIL, a hkrati gre za nekaj, kar priča, da je slovenski nogomet ...
Nogometna zveza Slovenije postregla z zanimivim podatkom.