In s tem dvignila veliko prahu. Predvsem pa so se na katalonskega velikana usule bolj kot ne same kritike.
Vsi vemo, da se Barca utaplja v velikih dolgovih, lani je razkrila, da njen dolg znaša kar 1,3 milijarde evrov. Zaradi tega je klub prodal, kar je le lahko. Od igralcev do televizijskih pravic, vsem so znižali plače, ...
Med drugim pa so pogodbo sklenili tudi z najmočnejšo glasbeno platformo na svetu, Spotifyjem, v vrednosti 280 milijonov evrov. Spotify je zdaj tudi novo ime kultnega stadiona, ki se po novem imenuje Spotify Camp Nou.
A to še ni vse. Spotify se je odločil združiti glasbo in nogomet in povečati doseg navijačev tudi v ostalih delih sveta.
Tako bodo igralci Barce, da bi izpolnili obveze do Spotifyja, v nedeljo nosili drese z logotipom blagovne znamke. Ne gre za logotip Spotifyja, temveč za znak glasbenega, produkcijskega podjetja OVO owl, katerega lastnik je kanadski raper Drake.
Ta je velik športni navdušenec, velikokrat ga v Severni Ameriki zalotijo na tekmah lige NBA in NHL.
Barcelona se je pohvalila, da je Drake tudi sodeloval pri oblikovanju dresa, ki ga je nato delil tudi s svojimi 122 milijoni sledilcev na Instagramu.
To ni zadnji tak projekt, pri katerem bosta sodelovala Spotify in Barcelona.
Kar najbolj jezi in žalosti vse zveste privržence pa je to, da je bila do nedavnega Barca eden od redkih klubov na svetu, ki na svojih dresih ni nosila reklam, zdaj pa se je to spremenilo, razlogi pa kakopak jasni.