Igralci in trener Jürgen Klopp so oddelali svoj posel, pravzaprav so vse naredili z odliko. A vseeno se danes iz Liverpoola norčuje ves svet. Marketinški oddelek je naravnost osramotil klub, saj je na reklamnih panojih ob igrišču storil nedopustno napako.
Na panoju je pisalo Mauritus namesto Mauritius. Za nameček je bila napaka v naslovu spletne strani. Lahko si mislite, kako močno so bili jezni v tej mali državici v Indijskem oceanu, ki velja za turistični raj na svetu.
Časopis L'Express je objavil novico, ta se je hitro razširila po svetu, ostri protestni odzivi iz Mauritiusa, ki redse zelo dobro plačuje za reklamo, pa so se kar vrstili. "Za to plačamo 8 milijonov evrov?" je naslov enega od kritičnih člankov, v katerem je zelo jasno zapisano, da gre za javni denar, ki prihaja iz žepov davkoplačevalcev.
Mauritius in Liverpool sta posel sklenila julija letos. Na tekmah na stadionu Anfield se reklama zavrti šestkrat - po 20 sekund. Skupaj torej dve minuti. V resnici dve minuti slabe reklame z napačno napisanim imenom države. In napačnim spletnim naslovom.