Od danes bo Mastercard #PricelessWave ustvarjal novo in nepozabno doživetje, ki bo nogometne igralce povezalo z navijači, tako da bodo lahko ti za svojo ekipo navijali tudi ob ogledu tekem od doma. Prvič v zgodovini se bo četrtfinale, polfinale in finale UEFA lige prvakov odigral v obliki vznemirljivega dvotedenskega turnirja. Mastercard želi še dodatno izboljšati doživetje ogleda zaključka UEFA lige prvakov za več milijonov ljubiteljev nogometa iz vsega sveta, ki si bodo tekme ogledali na televiziji ali pretočno predvajali doma. Navdušencem nad nogometom želi pokazati, kako lahko preprosta žoga, prav poseben šport in edinstven turnir ustvarijo zabavo, v kateri lahko sodelujejo prav vsi in slavijo najboljše, kar ponuja nogomet.
Raja Rajamannar, direktor trženja in komunikacij pri podjetju Mastercard, je dejal: "Za ljubitelje nogometa lahko že sama žoga naredi nekaj neprecenljivega (ang. Start Something Priceless®). Od navdušenja nad zadetkom do preprostega veselja, da so del tega dogodka. Vse od začetka pandemije smo se morali hitro preusmeriti iz fizičnih v digitalne izkušnje v skladu z zahtevami spreminjajočega se okolja. Z neprecenljivim valom (Priceless Wave) ljubitelje nogometa po vsem svetu opominjamo, da je za praznovanje dovolj le žoga in da je skupno praznovanje, četudi fizično ločeno, resnično neprecenljivo. S to kampanjo želimo povezati oboževalce, njihovo strast do nogometa in njihove športne junake z omogočanjem nepozabne izkušnje, ki jo lahko doživijo iz udobja svojega doma. Mastercard si kot tehnološki inovator nenehno prizadeva pomikati meje in ustvariti resnično nepozabna doživetja, s pomočjo katerih bodo ljubitelji nogometa proslavili vrnitev lige prvakov in se pridružili neprecenljivemu valu."
Želja ustvariti največji mehiški val na svetu ter navijačem iz vsega sveta pomagati izraziti svojo ljubezen do nogometa in zaključnega turnirja je dodatno okrepljena s partnerstvom s TikTokom, najhitreje rastočo platformo za družbene medije na svetu, in z uporabo družbenih platform, vključno z Instagramom in Facebookom. Izziv #PricelessWave bosta zagnala nogometni legendi Fernando Torres in Marcel Desailly, ki svoje oboževalce spodbujata, da začnejo z valom.
Oboževalci lahko v #PricelessWave sodelujejo tako, da obiščejo povezavo na TikToku in se posnamejo. Dvig rok od dna zaslona proti vrhu bo takoj prinesel nagrado v obliki zvočne nogometne melodije Mastercard in nogometnih konfetov, ki bodo spodbudili nadaljnje slavje.
Mastercard želi ustvarjati pomembne vezi med ljudmi in tej filozofiji sledi tudi izziv #PricelessWave, ki ga je navdihnila nedavna dejavnost, s katero so se zaposleni v podjetju Mastercard medsebojno opomnili, da so del večjega tima.
Digitalne funkcije in melodija zvočne identitete Mastercard "Sonic brand" bodo še povzdignile doživetje na omrežju TikTok in ljubiteljem nogometa omogočile, da svoje najljubše ekipe in igralce podpirajo med celotnim finalnim turnirjem. Nogometna različica te melodije dodaja edinstveno dimenzijo identiteti blagovne znamke ter poudarja čustveno in kulturno povezanost med podjetjem Mastercard in uporabniki storitev podjetja.
Pridružite se izzivu #PricelessWave podjetja MasterCard in posnemite svoj lastni slavnostni mehiški val na omrežju TikTok ter izrazite podporo svoji ekipi. https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave
Med potekom finalnega turnirja lige prvakov lahko pot podjetja Mastercard obiščejo Priceless.com, doživljajsko središče podjetja Mastercard, ki je zasnovano tako, da navdihne in ustvari edinstvene trenutke v življenju. Uporabniki storitev podjetja Mastercard imajo tako priložnost, da zadenejo neprecenljivo izkušnjo s številnimi nogometnimi legendami ter prisluhnejo njihovim ekskluzivnim zgodbam o občutkih in čustvih, ki jih lahko povzroči žoga.