Rdeči vragi nudijo pravo bogastvo najboljšemu kandidatu, ki se bo v enem najpriljubljenejših klubov na Otoku in tudi na svetu ob delu še izdatno zabaval. Tako so zapisali v klubu, češ da nudijo delo, zabavo in 100 tisočakov. Nadvse mikavno.
Uraden naziv delovnega mesta je 'vodja družbenih omrežij', ki bo moral vsak dan komunicirati z več kot 1,1 milijarde navijači z vsega sveta. Izbran bo tisti, ki ima v svoji glavi zakladnico podatkov o Manchestru Unitedu, ki je pravzaprav obseden s tem klubom. Obenem mora imeti veliko znanja s področja družbenih omrežij, mora imeti polno novih idej, kako se je še mogoče povezati z navijači.
"To je edinstvena priložnost za analitičnega, organiziranega in kreativnega navijača, da upravlja z enim največjih svetovnih nogometnih klubov na družbenih omrežjih. Iščemo izvrstnega, kreativnega in organiziranega strokovnjaka s tega področja," so zapisali pri Unitedu.
Izbranec ne bo kontroliral profile igralcev, bo pa imel nadzor nad vsemi objavami. Vse to za letno plačo 100 tisoč funtov (približno 115 tisoč evrov, torej slabih 10.000 evrov na mesec).