Zamisel je bila enostavna. V klubu so s pomočjo navijačev določili 86 gostinskih objektov, kjer se navijači ustavijo tudi sicer na poti na stadion in s stadiona. Konec tedna so tako odšli na tekmo digitalno, gostincem pa simbolično namenili nekaj denarja.
Osnovna želja navijačev in kluba je, da pomagajo vsem tistim gostincem, ki so ključnega pomena za druženje po tekmah in da bodo ti navijačem nudili udobje tudi po krizi. "Navdušeni in po pravici povedano kar ganjeni smo nad številom ljudi, ki so se odločili, da bodo sodelovali v akciji in z nekaj evri podprli svoje najljubše lokale," je to pokomentiral vodja marketinga pri BVB Carsten Cramer.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
24.03.2020
11:02:53
UAU! Poglejte, kako pri BORUSSII rešujejo na TISOČE delovnih mest!
Nogometni klub Borussia iz Dortmunda je z domiselno akcijo z nazivom Digitalni dan tekme in pomočjo svojih navijačev zbral skoraj 75.000 evrov za gostince, ki v teh dneh zaradi koronavirusa ne morejo opravljati svojega dela.