Švicarski Servette je pred tekmo z aktualnimi prvaki in trenutno vodilnimi Young Boysi poskušal narediti vse in še več, da bi bil stadion z nekaj več kot 30 tisoč sedeži poln. Nič spornega, vsak klub si to želi.
Vendar Švicarji so šli povsem do roba, za številne celo čez rob. Tekmo in vstopnice za tekmo so oglaševali s fotografijo pomanjkljivo oblečene gospodične, ki hiti po stopnicah. Na fotografiji, ki je bila narejena na erotičnem sejmu v Ženevi izpred dveh let, je viden logotip Servetta, tako je videti, kot da razgaljena mladenka vstopa v prostore kluba. Zraven so pripisali, da je izjemno veliko zanimanje za vstopnice za nedeljsko tekmo.
Jezni navijači so napadli neprimerno reklamo, češ da gre za seksizem, obenem so neprimerno objavo na družbenih omrežjih videli tudi otroci.
Klubski veljaki se branijo, češ da so se zavedali, kaj objavljajo, vendar so želeli s tovrstno provokacijo izzvati navijače. "Mislimo, da je objava zabavna, da se ljudje ob njej smejijo." No, na koncu so se vendarle opravičili vsem, ki jih je fotografija užalila.
Z žgečkljivo objavo pa Servette ni uspel niti približno napolniti stadiona. Na koncu se je zbralo le dobrih 8000 gledalcev, vseeno pa je domači klub favorizirane goste odpravil s 3:0.