Kot so izvedeli preiskovalci in kot gotovo že veste, so najprej ugotovili, da je nesrečni nogometaš o slabem stanju letala, s katerim je potoval iz Nates v Cardiff, razlagal soigralcu, ki ga je peljal na letališče. Še huje je, da je o zares slabem stanju letala poslal glasovno sporočilo družini, ko je že sedel na jekleni ptici. Za nameček pa so preiskovalci izvedeli, da je enomotorno letalo najmanj trikrat neuspešno poskusilo vzleteti, preden mu je končno uspelo.
To pa še ni vse. Kot so izvedeli, je v najetem letalu vlogo pilota opravljal 60-letni Anglež, ki je že vrsto let zgolj vozil padalce, torej delal krožne polete z letališča nazaj na isto letališče, in to po pravilu v idealnem vremenu. Ni bila vajen poletov čez Rokavski preliv, kaj šele v najslabših mogočih vremenskih razmerah. Najbolj neverjetno pa je, da se je svojih težav s tem poletom zelo jasno zavedal tudi sam, preden se je podal na pot.
"Nekako sem prišel v Francijo, a sem zelo zarjavel, ko gre za letenje z instrumenti," je potožil prijatelju na facebooku v sporočilih, ki so jih našli preiskovalci. "Misliš resno? Ne verjamem," je odgovoril prijatelj, pilot pa je svoja opažanja potrdil: "Zelo resno mislim. A bom že nekako. Nekako me vedno nese previsoko, a si predstavljam, da je to bolje, kot prenizko," se je še skušal pošaliti, danes pa ta šala posebej družini izginulega zveni zares grozljivo.