Ko je Aston Villa pred začetkom sezone v svoje vrste iz Chelseaja pripeljala živo legendo angleškega nogometa Johna Terryja, je verjetno vedela, da bo to ena najboljših potez v zadnjih letih. Tako iz marketinškega kot tekmovalnega vidika. A česa takšnega ni pričakoval nihče!
Dresi z njegovo številko in priimkom gredo v klubski trgovini za med. Prodaja podira celo vse rekorde, skoraj 80 odstotkov vseh prodanih dresov pa nosi njegov priimek. In ravno tukaj nastopi težava. Aston Villa, ki bo tudi v prihodnji sezoni nastopala v angleški drugoligaški konkurenci, je morala namreč začasno zaustaviti prodajo dresov z njegovim priimkom, saj je v klubski trgovini zmanjkalo črk "R". Tiskanje priimka Terry je posledično nemogoče, zaradi česar so morali naročiti nove črke, dokler te ne bodo prispele, pa se bodo lahko navijači zadovoljili s tistimi priimki na dresu, ki ne vsebujejo R-ja.
Pritožbe jeznih navijačev kakopak kar dežujejo, v klubu so obljubili, da bodo do konca tega tedna dobili zadostno število manjkajoče črke, tisk dresov pa v prihodnje naj ne bi bil več moten.