Vodstvo španske primere division je tako že v sredo razglasilo zmagovalce, ki bodo imeli ekskluzivne pravice za trženje domačih televizijskih pravic za obdobje med letoma 2016 in 2019.
Telekomunikacijski velikan Telefonica bo s svojo televizijsko storitvijo Movistar dobil priložnost v vsakem prvenstvenem krogu prenašati izbrano tekmo za vrednost posla 250 milijonov evrov na sezono oziroma skupno 750 milijonov evrov.
Medijsko-komunikacijska skupina Mediapro bo imela pravico do osmih neposrednih prenosov ob koncih tedna za 633 milijonov evrov na sezono, vključno z eno od tekem Reala Madrida ali Barcelone ter vključno s prenosom enega el clasica, večnega derbija med tema moštvoma na sezono. Celotna vrednost tega paketa znaša 1,9 milijarde evrov. Omenjeni paket vključuje tudi storitev "pay per view" za izločilne boje španskega pokala.
Preostale domače pakete za prenose španskega nogometnega prvenstva po barih, lokalih in ostalih javnih prostorih v Španiji pa sta zakupila Orange-Vodafone, ki sta združila moči ter bosta za prenose v naslednjih treh sezonah odštela 300 milijonov evrov.
ANGLEŽI ŠE DALEČ SPREDAJ
Španska la liga sicer še ni dosegla ravni angleške premier league, ki bo v istem obdobju na račun prodaje televizijskih pravic zaslužila sedem milijard evrov.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
04.12.2015
12:56:40
Španska liga za televizijske pravice iztržila skoraj tri milijarde
Španska nogometna liga je sklenila nov donosen televizijski posel, ki bo prinesel rekordne dobičke. Triletni dogovor za ekskluzivne domače televizijske pravice je vreden skoraj tri milijarde evrov.