© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
31.08.2023 12:56:41

Softnet se uspešno sooča z izzivi globalnega gospodarstva in povečuje tržni delež v Aziji

Andrej Boštjančič, direktor Softneta in Omrežja
Andrej Boštjančič, direktor Softneta in Omrežja
Barbara Reya

V današnjem času se gospodarstvo sooča s številnimi izzivi, med katerimi sta zagotovo ključna globalizacija in pridobivanje delovne sile.

V podjetju Softnet že vrsto let zasledujejo strategijo širjenja na nove trge in se uspešno razvijajo in rastejo v Aziji. Ta ima svojo kulturo, vrednote in poglede, ki jih je treba dobro poznati za lažje delovanje. Prisotni so v kar 17 državah, v katerih si s svojimi izdelki in storitvami utrjujejo tržni delež. Med državami obstajajo razlike v delovnih navadah, še posebej pa lahko izpostavimo Filipine in Indonezijo. »Na Filipih imamo pozitivne izkušnje s kadrom, ker znajo zelo dobro govoriti angleško, saj je angleščina uradni jezik. Indonezijci ne zaostajajo veliko, ker je vedno več takih, ki znajo uporabljati dobro angleščino. Oboji so zelo marljivi, ambiciozni in imajo močno željo po tem, da uspejo. So odlična delovna sila in so pripravljeni delati podobno kot pri nas. Zaenkrat smo zadovoljni z njimi, zato smo ravnokar zaposlili še enega delavca v Indoneziji,« je dejal direktor Softneta Andrej Boštjančič.

V azijskih državah velja splošna ocena, da so dobri delavci, čeprav se delovne navade zelo razlikujejo po državah. »Njihovo predznanje in izobrazba sta nekoliko slabši v primerjavi z Evropo. Spodbudno pa je, da se ljudje želijo naučiti novih stvari, hočejo delati in so prilagodljivi. V Vietnamu imajo zaposleni več inženirskega znanja, imajo pa slabše delovne navade kot drugje v Aziji. Tam je problem tudi angleščina, saj zelo malo ljudi dobro govori ta jezik. V Singapurju pa so bolj sproščeni in niso preveč zagnani za delo. Prav tako smo morali v pogodbo o zaposlitvi napisati, da je spanje na delovnem mestu prepovedano,« je pojasnil Andrej Boštjančič.

Svojevrsten izziv za podjetje, ki ima številne poslovalnice v več azijskih državah, je predvsem komuniciranje ter poznavanje delovnih navad, makroekonomske situacije in tamkajšnje zakonodaje. Njihova uspešna širitev na nove trge je tako dober primer, kako se lahko podjetje s pravilno strategijo, trdim delom in vizijo uspešno sooči z izzivi globalnega gospodarstva.