'Štej do 11' je družbeno odgovorno kampanja, ki problematizira sovražni govor v digitalnem okolju. Skupaj z Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport jo je oblikovala Nogometna zveza Slovenije.
Delavnica bo ob 17. uri v Mariboru, v novih VIP prostorih stadiona Ljudski vrt, pod tribuno Marcos Tavares. V uri in pol se bodo otroci na interaktiven način spoznali s problematiko – vse z namenom, da se bodo znali v primeru sovražnega govora ustrezno odzivati.
Prisotne bosta najprej pozdravila ministrica za digitalno preobrazbo dr. Emilija Stojmenova Duh in predstavnik Nogometne zveze Slovenije. Sledili bodo trije poučni sklopi.
1. Predstavnik Tom telefona bo otroke poučil o tem, kako varno in odgovorno uporabljati internet ter mobilne naprave. Danes že prav vsak uporablja internet in tako je večina že kdaj naletela na sovražni govor v digitalnem okolju. Kaj pa lahko storimo, če smo sami žrtev sovražnega govora na spletu? Kako sovražni govor prepoznamo in na kaj moramo biti pozorni, da sami ne postanemo ustvarjalec sovražnega govora? Na koga se lahko obrnemo? To je le nekaj vprašanj, na katera bodo otroci skupaj z vodjo delavnice iskali odgovore.
2. Alenka Vidic Praprotnik, komunikacijska strokovnjakinja v podjetju o28 komunikacijska skupina, bo nato otroke popeljala skozi primere sovražnega govora v športu, kar jim bo pomagalo pri prepoznavi le-tega v svojem življenju. Skozi praktične primere se bo otroke z nasveti in priporočili pripravilo na realno situacijo, katere del so lahko – ali kot žrtev ali kot opazovalec sovražnega govora.
3. Varnostni analitik s podjetja SG Buka Jelovčan bo otroke poučil o pravilnem delovanju z lastnimi podatki na spletu, jih opozoril na nevarnosti izpostavljenosti na spletu in jim tako pomagal, da jih njihov digitalni odtis v prihodnosti ne bo izpostavil nevarnostim.
Čeprav so delavnice v prvi vrsti namenjene otrokom, pa se lahko iz vsebin veliko naučijo tudi trenerji in starši, ki lahko naučeno potem otrokom pomagajo prenesti tudi v njihov vsakdan.
O vseh nadaljnjih aktivnostih programa spremljajte komunikacijske kanale Prve lige Telemach, več o sami kampanji pa si lahko preberete na spletni strani stejdo11.prvaliga.si.