Organizacija Superbrands je bila ustanovljena leta 1994 v Veliki Britaniji, danes pa so prisotni v 90 državah. Naziv Superbrands je na podlagi mnenja potrošnikov in članov strokovnega sveta, ki so se pri raziskavi trga povezali s 1000 sodelujočimi in pridobili podatke o najbolj edinstvenih, zaupanja vrednih znamkah, s katerimi se potrošniki identificirajo, ustrezajo njihovim potrebam in željam. Strokovni svet, ki ga sestavljajo strokovnjaku iz področja trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij, neodvisno glasuje za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces. Slovenski potrošniki najbolj zaupajo blagovnim znamkam Barcaffe, Leone, Lidl, Merkur, Zavarovalnica Triglav, SKB banka, Perwol, Big Bang, Zavarovalnica Generali, Old Spice, Ariel, Pampers, Woop, Nova KBM, Silan, Ford, Elan in Mercator.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
ou
13.09.2022
11:42:57
Katerim blagovnim znamkam slovenski potrošniki najbolj zaupajo?
V hotelu Four Points by Sheraton so razglasili dobitnike naslova Superbrands 2022 in nagradil blagovne znamke, ki so v Sloveniji najbolj prepoznavne in jim potrošniki najbolj zaupajo. Goste svečanega dogodka je nagovoril lastnik licence SuperBrand Boško Praštalo, ki je spregovoril o pomenu tovrstnih raziskav in ocenjevanj.
Značke:
superbrands
slovenija