Francoski Cannes je bil minuli teden v znamenju mednarodne konference s področja zabavnih videovsebin z naslovom MIP TV. Poleg največjih svetovnih akterjev s področja televizijskih, filmskih, digitalnih in avdiovizualnih vsebin, so se konference kot gostje udeležili tudi slovenski akrobati Dunking Devils skupaj s F&B acrobatics.
Dunking Devils niso znani le po vrhunskih šovih akrobatskega zabijanja, temveč tudi po svojih spletnih video posnetkih, ki hitro dosežejo od nekaj sto tisoč do več milijonov ogledov. Njihovo ustvarjanje kakovostnih vsebin, ki se širijo po spletu in družabnih omrežjih z veliko hitrostjo, ni ostalo neopaženo. Pred časom so sklenili partnersko sodelovanje z Jukin Media, eno izmed največjih globalnih medijskih hiš s področja ustvarjanja zabavnih vsebin in največje podjetje na svetu, ki se ukvarja vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki sami. Lani so tako Dunking Devils posneli pet epizod za Ljudje so super mega (People Are Awesome); njihovo znamko, ki predstavlja, kot so zapisali, "navadne ljudi, ki počnejo neverjetne stvari".
Predstavniki Jukin Media so na največji mednarodni konferenci producentov, ustvarjalcev, kupcev in distributerjev zabavnih videovsebin predstavili skrivnosti uspeha svojih medijskih znamk, kot so FailArmy, People Are Awesome, The Pet Collective in JukinVideo. Jukin Media imajo na spletu več kot 55 milijonov gledalcev in 1,5 milijard mesečnih video ogledov. Gledanost vsebin jih postavlja ob bok velikim produkcijskim hišam, kot je 21st Century Fox, po ogledih digitalnih medijskih vsebin pa se uvrščajo na 12. mesto na svetu.
Na konferenci so predstavniki Jukin Medie napovedali izid novega formata Leteči modeli (Fly Guys), ki bo v obliki desetih trideset minutnih TV epizod izšel pod znamko Ljudje so super mega (People Are Awesome). Obrazi Fly Guys bodo ravno slovenski akrobati Dunking Devils ter Filip in Blaž iz F&B Acrobatics, ki so serijo premierno predstavili kar z nastopom v živo na konferenčnem odru v Cannesu skupaj z ustanoviteljem in direktorjem Jukin Medie. Serija Fly Guys bo prikazovala izvajanje osupljivih akrobacij, ki so jih Dunking Devils do sedaj izvajali že na Savskem mostu, celjskem gradu ter na drvečem vlaku po Bohinjski progi. Tokrat pa bodo v deset TV epizod ujeli premagovanje gravitacije na najrazličnejših nenavadnih lokacijah po vsem svetu.
"Ponosen sem na našo ekipo, ki dosega pomemben napredek na področju ustvarjanja WOW spletnih vsebin. To namreč predstavlja našo strast in pomemben del našega posla. Tovrstno sodelovanje z Jukin Media je rezultat dolgoletnega truda ter zmožnosti, da naša ekipa znova in znova pride do idej, ki osupnejo svet. V našem slogu verjamemo, da obstaja le ena prava pot navzgor. Naslednja stopnička je naše fante s serijo Fly Guys popeljati na eno izmed svetovnih TV hiš," je pot do uspeha komentiral Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils.
"Gre za vrhunski projekt na globalni ravni, s katerim s fanti premikamo meje možnega. Res nama je v čast in veliko veselje biti del te ekipe adrenalinskih odvisnikov, s katerimi se poistovetimo z vsako noro, neobičajno in ekstremno idejo za podvige, katerih do sedaj še nihče ni izvedel. Povezovanje strasti s slovensko ekipo na svetovni ravni, le kaj lepšega bi si lahko želeli," je povedal Filip Kržišnik v imenu F&B Acrobatics.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
16.04.2017
13:16:15
Slovenska akrobatska skupina žanje uspehe na mednarodni sceni
Slovenska akrobatska skupina Dunking Devils ter Filip in Blaž iz F&B Acrobatics so postali medijski obrazi nove televizijske nanizanke Leteči modeli (Fly Guys), ki bo izšla v sklopu znamke Ljudje so super mega (People Are Awesome) medijske hiše Jukin Media. Nanizanko so prvič prikazali v začetku minulega tedna v Cannesu.