© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
pr
pr
16.06.2016 15:40:42

Živijo, življenje

Pivovarna Union je z oglaševalsko kampanjo "Živjo, življenje" navdušila javnost, zdaj pa nas bo poskusila navdušiti še z inovativnim prevzemom citylightov.

Rdeča nit bi lahko bila "Z Unionom nazdravljamo življenju, prijateljstvu in spontanosti". Za kaj natančo gre? Najenostavneje povedano, pet bandov bo med seboj tekmovalo v improvizaciji, prepevanju in povezovanju z mimoidočimi.

Na Slovenski cesti, ob postajališču Pošta, bo pet mladih skupin ob izbranih dnevih s citylighta z improvizacijo opevalo mimoidoče in se borilo za svoje mesto pod soji žarometov. IMPERIJ, SUNSHINE & THE LOUD CLOUDS, MRFY, MAMA REKLA in DANDALION CHILDREN so skupine, ki se kalijo na naših in tujih odrih z avtorskimi skladbami in priredbami nam že znanih hitov. Tokrat jih čaka pravi glasbeni zalogaj, saj bodo poleg igranja svoje glasbe na samem mestu sproti pesnili še besedila o mimoidočih.

Kralj Matjaž

Zaključek akcije bo zmagovalno skupino postavil na oči celotne Slovenije. Z neposrednim prenosom iz Pivnice Union se bo skupina 5. julija od 19.40 vklopila v oglasni blok POP TV-ja in v živo odigrala glasbo za oglas "Kralj Matjaž" Pivovarne Union.

Ta enkratni in inovativni pristop k uporabi citylightov nam bo tokrat ponudil zabavo in popestril junijske popoldneve v središču Ljubljane. Prenos celotnega dogajanja bo potekal še na treh citylightih na Slovenski cesti in na spletni strani Pivovarne Union. Ob vsakem prenosu v živo bodo mimoidoče in tiste, ki bodo skupine podpirali, čakala posebna presenečenja, zato se vam zagotovo splača priti mimo ali oddati glas podpore na spletu.