Letošnjo prireditev si je na licu mesta v 4 dneh ogledalo 110.000 obiskovalcev, od vseh Slovencev, ki so takrat gledali televizijo, jih je več kot 84 odstotkov gledalo prav Planico.
Cockta je z vso pravico ponosna na izjemne uspehe Petra Prevca, Roberta Kranjca in drugih slovenskih skakalcev, saj z njimi ni samo vrsto let v Planici, temveč vrsto let tudi sponzorira Pokal Cockta, celoletni tekmovalni sistem, v katerem pridobivajo izkušnje in se kalijo skakalci in skakalke od 14. leta starosti dalje, saj le z dolgoletnim prizadevnim in strokovnim delom nadarjeni skakalec lahko zraste v zmagovalca svetovnega pokala, novoletne turneje, svetovnega prvenstva …
Cockta se je prvič predstavila javnosti že leto po svojem nastanku in sicer sredi zime, kar sicer ni bil običajen čas za promocijo nove pijače. Vendar v Sloveniji je bil to čas takrat že uveljavljene Planice in Cockta je 8. marca 1953 izvedla veliko marketinško akcijo na smučarskih skokih v Planici. Na panojih je bila na modrem ozadju zagorela deklica s čopom, oblečeno v rumeno majico, ki pije Cockto, dekleta iz kolektiva Slovenija vino so oblečena v kombinezone s Cocktinimi znaki med gledalci raznašala Cockto, od železniške postaje pa vse do skakalnice pa so bila razporejena reklamna stojala s Cockto.
Športni dogodek v Planici leta 1953, ki so ga spremljali prvi oglaševalski panoji in zvočno oglaševanje, lahko zato izpostavimo kot enega izmed prvih tovrstnih povezovanj gospodarstva in športa v Sloveniji. Kljub temu, da takrat športna industrija še ni bila tako razvita kot danes, gre pri Cockti za lep, prazvaprav šolski primer širšega pristopa k aktivaciji sponzorstva, kot ga poznamo danes.
V vmesnem obdobju do danes je minilo 63 let, menjale so se države, lastniki, podoba - blagovna znamka Cockta pa tradicionalno še naprej ostaja tesno povezana s športom, vključno z dogodkom v Planici in tudi slovenskimi orli. Gre za enega izmed prvih in najdlje trajajočih športnih sponzorstev v Sloveniji.