Gre za uporabo znamke lige NBA, najmočnejšega klubskega tekmovanja na svetu, v projektu, ki zajema otroke od četrtega do devetega leta starosti.
Kot je ob podpisu pogodbe dejal direktor NBA EMEA (Evrope, Bližnjega vzhoda, Afrike - Europe, Middle East, Africa) Jesus Bueno, je liga NBA prepoznala vrednost projekta in bo s košarkarsko zvezo pomagala širiti ideje in poslanstvo lige.
Američani bodo slovenske otroke opremili z oblačili, ki nosijo logotip lige NBA, pomagali pri izobraževanju kadrov, hkrati pa bodo naši košarkarski zvezi dovolili uporabo promocijskega materiala lige NBA.
Ob podpisu pogodbe je bil zadovoljen Matej Erjavec, predsednik Košarkarske zveze Slovenije: "Liga NBA je najbolj prepoznavna blagovna znamka v košarkarskem svetu, ki jo spremljajo na vseh kontinentih in je tudi najbolj razvita, priznana ter marketinško odlična na splošno. Dejstvo, da se je odločila za tesnejše sodelovanje s KZS, ki je plod jasne vizije zveze po popularizaciji košarke med mladimi in njenega odličnega dela v zadnjih letih, je novo mednarodno priznanje za našo malo organizacijo, ki je v svetu nedvomno velika."
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
gv
21.08.2014
20:07:27
Podpisali pogodbo z ligo NBA
Košarkarska zveza Slovenija in liga NBA sta podpisali pogodbo o sodelovanju na področju projekta Igriva košarka.