Nova sezona je košarkarskemu klubu Helios Domžale prinesla številne spremembe. Poleg novega lastnika, ki je generalni pokrovitelj, finančnega modela, trenerja in igralcev, se je klub lotil tudi novih podvigov, ki so namenjeni predvsem obiskovalcem tekem.
Po novem finančnem modelu bo proračun kluba sestavljen iz vložka podjetja Helios, Občine Domžale ter prodaje letnih vstopnic. Predvsem z odzivom ljubiteljev košarke v Domžalah in širši okolici so v klubu zelo zadovoljni.
"V prvih štirinajstih dneh smo prodali več sezonskih vstopnic kot v celi pretekli sezoni. Nisem dvomil v interes lokalnega prebivalstva. Navsezadnje so Domžale košarkarsko mesto in nikomur ne bi bilo v ponos, da domžalski klub ne bi nadaljeval s poslanstvom. Cilj nam je prodati 500 sezonskih vstopnic," pravi Aleš Klavžar, predsednik kluba in predsednik uprave Helios Domžale.
Klub aktivno dela tudi na spremembah okoli dvorane ter zabave, ki jo bodo deležni obiskovalci tekem. V polnem teku je stilska osvežitev dvorane, pripravljen pa je tudi že zabavni program, ki bo potekal med četrtinami in glavnim odmorom.
"Zveste gledalce želimo nagraditi, saj je košarka zabaven šport in prav je, da se vsi zabavajo in v njej uživajo. Radi bi, da tekme ne bodo več na nivoju gledališča, temveč, da bo to družaben dogodek, ki bo poln glasbe, zabave, nagrad, animacij in presenečenj," dodaja Klavžar.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA/gv
07.08.2014
20:06:56
Več kot v celi lanski sezoni
Domžalčani zadovoljni s prodajo sezonskih vstopnic.