Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu z Dallas Mavericks organizirala niz promocijskih predstavitev Slovenije kot turistične in gospodarske destinacije na ameriškem trgu.
Prva je bila v soboto na tekmi Dallasa proti Sacramentu pod sloganom I feel Slovenia night. Na in ob tekmi so bile izvedene številne promocijske aktivnosti - glavna nit je bila izpostavitev znamke 'I feel Slovenia'
Da se je na večeru res čutilo Slovenijo, so bili obiskovalcem tekme na voljo atraktivna promocijska gradiva in navijaški rekviziti. Med polčasom so lahko spremljali nastop svetovno znanih akrobatov iz Slovenije, Dunking Devils, spoznavali Slovenijo v kvizu in navijali za ekipo Luke Dončića v slovensko zeleno obarvani dvorani.
Žal je prav ta večer minil brez Dončića v postavi, zaradi manjših težav s prstom na nogi so se pri Dallasu odločili, da bo na tej tekmi počival. Je pa zato imel več časa za uživanje in opazaovanje dogajanja v dvorani.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
ue
06.03.2022
10:16:57
Zmaj, Dunking Devils, vse v zelenem! Dallas na tekmi Mavericksov dihal slovensko! (video+foto)
Američani navdušeni nad slovenskim večerom.