Nekoč odlični hokejist je pred dobrega pol desetletja zamenjal šport za letenje, od nedavnega pa je kapitan Boeinga in živi v svoji bazi v Bologni. »Hokej je izrazito napornejši, ni primerjave. Ne bi podcenjeval letenja, nihče ga ne sme podcenjevati, a igranje hokeja na visoki ravni je precej napornejše. V športu, in še posebej v hokeju, je izjemno težko zaslužiti denar. Pa naj si ljudje mislijo, kar si hočejo,« nam je zaupal, ko se je uvodna primerjava ponudila sama od sebe.
Tako kot se je samo od sebe ponujalo vprašanje o dnevih, ko si kot pilot na čakanju in ko moraš z vedenjem, da te verjetno ne bodo poklicali, početi vse, kot da te zagotovo bodo. "Da, vse moraš narediti enako, kot da bi imel potrjen polet. Torej dovolj počivati, se izogniti kakršnimkoli negativnim vplivom na telo, biti popolnoma pripravljen."
"V bistvu si v službi, le da si doma in se moraš v primeru klica zglasiti na letališču v eni uri. Včasih ta klic ne pride, včasih pa iz tega ali onega razloga pač. Tako kot tokrat," je razložil z nalezljivim nasmehom in o odrekanju govoril tako, da so bile nove vzporednice s športom spet neizbežne. So pravila dan pred takim ali drugačnim službenim dnevom pilota še bolj rigorozna kot pravila dan pred tekmo hokejista? Nasmeh je bil takoj še širši, razlaga pa bi bila težko zanimivejša ...
CELOTNO REPORTAŽO IN CELOTEN POGOVOR O AKTUALNI LETALSKI IN HOKEJSKI REALNOSTI SI LAHKO PREBERETE NA TREH STRANEH V ČETRTKOVI TISKANI ŠTEVILKI EKIPE SN, KI JO NAJDETE TUDI NA TRAFIKA24.SI.