Vsebinsko in metodološko prenovljeno raziskavo je založba Mladinska knjiga izvedla v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana iz Ljubljane. V raziskavi so sodelovali naročniki revije Reader’s Digest Slovenija in splošna slovenska populacija - s ciljem ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo.
Posebej nas veseli in navdaja s ponosom dejstvo, da so Slovenci, tokrat že drugič zapored, prepoznali Roglo kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko med slovenskimi smučišči.
Ob tej priložnosti gre velika zahvala vsem zaposlenim, ki z znanjem, trudom in pogovorno pohorsko gostoljubnostjo, omogočajo nepozabna doživetja in krepijo zaupanje gostov in obiskovalcev v blagovno znamko Rogla.
Pridobljeno nagrado Trusted Brand - predvsem pa zaupanje tistih, ki so sodelovali v raziskavi - razumemo kot veliko odgovornost ter izraz zavezanosti Športnega centra Rogla in vseh zaposlenih k aktivnemu in vitalnemu življenjskemu slogu, ki ga živimo in ponujamo našim gostom in obiskovalcem.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
zu
19.05.2019
10:17:29
Smučišče Rogla še drugič zapovrstjo najbolj zaupanja vredno smučišče
ta teden so na svečani prireditvi v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani razglasili letošnje prejemnike steklenih kipcev Trusted Brand za najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji.