Timo Lumme, ki je pri Moku odgovoren za televizijo in marketing, je povedal, da ima dostop do televizijskih prenosov tekmovanj v Južni Koreji skoraj pet milijard ljudi. Od teh je približno vsak tretji doslej videl nekaj dogodkov na igrah, je dodal.
Kljub doslej zmernim uspehom ameriških športnikov pa je zanimanje za olimpijske igre v ZDA zelo veliko. Po številu gledalcev v glavnem programskem času NBC daleč presega vse ostale televizije, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa povedal Lumme. Največ iskanj izraza Pyoengchang so v Googlovem iskalniku zaznali v ZDA, na drugem mestu je indija.
Opaziti je tudi spremembe v obnašanju gledalcev. Tako predvajajo imetniki pravic prenosov dvakrat več vsebin na svojih digitalnih kanalih kot pa preko običajne klasične televizije. Po Lummejevih besedah je televizijsko občinstvo na zimskih olimpijskih igrah "malce mlajše" kot na poletnih igrah. Približno 51 odstotkov gledalcev je žensk.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
20.02.2018
06:59:54
Mok: Ob odprtju iger pred televizorji 300 milijonov gledalcev
Več kot 300 milijonov gledalcev po vsem svetu si je 9. februarja prek televizijskih sprejemnikov ogledalo otvoritveno slovesnost zimskih olimpijskih iger, je danes v Pyeongchangu sporočil Mednarodni olimpijski komite (Mok).