Slovenci smo že tako znani, da dvorane oziroma stadione napolnimo samo v času evforije. Ali pa če bi recimo nogometna Olimpija gostila Real Madrid, košarkarska Cedevita Olimpija Dallas Mavericks ali Celje Pivovarna Laško PSG … PCT -bi že tako skromno povprečno udeležbo na slovenskih športnih prizoriščih lahko še oklestil. Prve izkušnje že kažejo tako …
Razlogi za to so jasni. V Sloveniji je še vedno ogromno ljudi, ki se iz takšnih in drugačnih razlogov ali prepričanj niso cepili. Pravzaprav pol države. In ker je za obisk večine, če ne kar vseh športnih prireditev za necepljene obvezno testiranje, to razen neprijetnega vrtanja po nosu pomeni tudi dodaten strošek. ‘Anticepilca’ Franca iz Kranja bi, za primer, obisk ponedeljkove prijateljske tekme Cedevite Olimpije z Bayernom v Stožicah namesto šest evrov, kolikor stane najcenejša vstopnica, stal šestnajst evrov. Slovenski prvak namreč ponuja možnost testiranja pred dvorano, ampak ne več brezplačnega kot v preteklosti, temveč po ceni deset evrov.
Seveda bi bila najlažja rešitev, da bi se cela Slovenija cepila, ampak v danih razmerah je to žal praktično nemogoče. Pa alternativne rešitve? Morda pa bi lahko (vsaj največji) slovenski klubi in nacionalne športne zveze nekako našli pot do brezplačnih testiranj za svoje podpornike. Ponudnikov za opravljanje testiranj na koronavirus je na trgu veliko, morda pa bi se dalo z njimi skleniti kakšna poslovna, če hočete, sponzorska sodelovanja ... Ali pač ne? Vprašanje zanje, ki so v trenutni situaciji navsezadnje na največji izgubi.