Na natečaju, kjer so zbirali dela učencev in učenk na temo odnosa in sprejemanja mladih invalidov v šolskem okolju, je zmagala Osnovna šola Preserje. Kot glavno nagrado so partnerji projekta za šolo pripravili paralimpijski šolski dan, kjer so učenci in učenke preizkusili priljubljene parašporte ter prisluhnili motivacijski življenjski zgodbi uspešne športnice v odbojki sede ter ambasadorke programa Postani športnik Senti Jeler.
Na literarno-likovnem natečaju sta ZŠIS-PK in Lidl Slovenija zbirala dela učencev in učenk o njihovem videnju ter odnosu do invalidnosti in svojih invalidnih sovrstnikov. Na natečaju je sodelovalo šest šol, najboljše delo pa so pripravili na Osnovni šoli Preserje, kjer so pokazali, kako svoje invalidne sošolce in sošolke enakovredno vključujejo v šolske ter obšolske dejavnosti. Vse sodelujoče šole so za nagrado prejele Lidlove vrednostne kartice, na zmagovalni šoli pa so pripravili poseben paralimpijski šolski dan. Na dogodku, ki so se ga učenci z zanimanjem udeležili, so lahko preizkusili pet parašportov in aktivnosti, primernih za invalidne otroke - odbojko sede, boccio, global, košarko na vozičkih in poligon za slepe. Dogodku se je pridružila tudi odbojkarica Senta Jeler, ki je z otroci delila svojo zgodbo o tem, kako je poškodba ni ustavila pri ukvarjanju s športom, ampak je z motivacijo ter močno voljo premagala vse ovire, osebnostno zrasla, postala bolj samozavestna in uspešna.
Postani športnik za vključevanje mladih invalidov v šport
Literarno-likovni natečaj je nastal v okviru programa Postani športnik, ki ga ZŠIS-PK in Lidl Slovenija izvajata z namenom večje motivacije in vključevanja mladih invalidov v športne aktivnosti. S programom želita partnerja vzpostaviti dolgoročni sistem na nacionalni in lokalni ravni z namenom večjega dosega in prepoznavnosti parašportov med mladimi. V okviru programa se odvijajo različne aktivnosti, od strokovnih posvetov in sodelovanja s športnimi organizacijami do različnih aktivnosti, ki predvsem motivirajo mlade za vključevanje v športne aktivnosti.