© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
STA
STA
11.07.2016 13:34:39

Nemški kolesarji zahtevajo spremembe varnosti

Reuters

Skupina nemških kolesarjev, ki jo vodita Tony Martin in Marcel Kittel, je objavila zahteve po varnostnih spremembah, ki pa jih prireditelji največjih dirk do zdaj niso upoštevali. Upali so, da bodo kakšnega od predlogov preizkusili že na junijskem kriteriju Dauphine, a so ostali praznih rok.

Ena glavnih zahtev je, da prireditelji med dirkami namesto motociklov začnejo uporabljati mopede. "Velika razlika je, če nate pade 300 kilogramov ali pa 150," pravi Martin. Prav zaradi trka z motociklom je letos marca med klasiko Gent-Wevelgem umrl Belgijec Antoine Demoitie.

Naslednji predlog je, da bi na prometnih otokih na cestah uporabljali barvne balone, ki bi bili vidni od daleč. Zdaj pred temi ovirami stojijo policisti z zastavico v rokah. Martin in kolegi si želijo tudi, da bi prireditelji prepovedali motoristom prehitevati, zato predlagajo, da bi jih v primerih, ko se morajo morajo motoristi prebiti mimo kolesarjev, preusmerili na stransko cesto ali obvoz.

Kittel bi nevtralizirano cono, območje, v katerem kolesar ne dobi časovnega pribitka, če pade ali ima kakšno okvaro, s treh kilometrov pred ciljem prestavil na pet. Na ta način bi se ekipe in kolesarji, ki nimajo interesa sprintati, umaknili hitrim tekmovalcem, ki bi se udarili za zmago. Ob tem bi nemški sprinter v zaključkih sprinterskih etap rad tudi širše ceste, brez spustov, zahtevnih ovinkov in prometnih ovir.

"Nemogoče je, da ti pomaga celoten sprinterski vlak. Nobena od petih ali šestih sprinterskih ekip ga ne more izkoristiti v zadnjih metrih. V enem trenutku misliš, da imaš možnost za zmago, v drugem pa si v ograji," pravi Kittel, ki se mu pridružujejo tudi številni drugi kolesarji, ti so večkrat dejali, da so zaključki kaotični in zastrašujoči.