Toyota je dosegla dvojno zmago, toda drugouvrščena argentinsko-britansko-japonska posadka Jose Maria Lopez-Mike Conway-Kamui Kobayashi je zaradi dveh predrtih pnevmatik šele uro pred koncem oziroma natančno ob 13.58 (cilj 24-urne preizkušnje je v nedeljo ob 15. uri) izgubila vodstvo 87. izvedbe dirke. Po prisilnem postanku v boksih se je vrnila na drugo mesto, za vrnitev na vrh pa je nato zmanjkalo časa.
Po 385 krogih oziroma 5246 km je vodilna dirkalnika ločilo le 16,972 sekunde.
"Na dirki nam ni šlo po načrtih. Dirkalnik številka sedem je bil v 24 urah hitrejši kot mi, zmago bi si zaslužili oni, a smo imeli srečo. Ta je včasih tudi pomembna v našem športu. Danes se zavedamo, da si zmage morda nismo zaslužili, se je pa ne branimo," je po dirki pošteno priznal Alonso.
Toyotini posadki sta bili razred zase na prestižni dirki, saj je tretja zasedba, Rusa Vitalij Petrov in Mihail Alešin ter Belgijec Stoffel Vandoorne (SMP Racing) zaostala že šest krogov. V elitni konkurenci LMP1 je letos tekmovalo le osem dirkalnikov, Toyota pa je edina tovarniška ekipa, potem ko sta se od te konkurence predlani poslovila Audi in Porsche.
Od posadk, ki so bile v igri za vrh, je ponoči odstopila druga zasedba SMP Racing s Stephanom Sarrazinom, Egorjem Orudževom in Sergejem Sirotkinom, za najhujšo nesrečo pa sta poskrbela dirkača Corvette Marcel Fassler in Porscheja Satoshi Hoshino; po njunem trčenju v zaščitne ograde so namreč morali dirkalnik prvega z žerjavom pospraviti s proge.
Alonso je tako še drugič v karieri dobil eno od treh največjih dirk na svetu, a za legendarni trojček zmag mu manjka še ena. Slaviti na preizkušnjah 24 ur Le Mansa, formule 1 v Monaku in 500 milj Indianapolisa je doslej uspelo le Britancu Grahamu Hillu. Alonso ima zdaj dve zmagi v le Mansu, zmagal je tudi v Monaku, manjka mu le še Indianapolis, za katerega je bil letos v kvalifikacijah prekratek.
Letos je v Le Mansu startalo rekordnih 62 posadk, razdeljenih v štiri razrede, LMP1, LMP2, LM GTE Pro in LM GTE Am. V dveh najmočnejših, LMP1 in LMP2, sta zmagala Toyota in ekipa Signatech Alpine A470 v francosko-brazilsko-francoski postavi Nicolas Lapierre-Andre Negrao-Pierre Thiriet, ki je sicer skupno končala na šestem mestu in prevozila 368 krogov.
* Izidi:
1. Sebastien Buemi/Kazuki Nakajima/Fernando Alonso
(Švi/Jap/Špa/Toyota TS050 Hybrid) 385 krogov
2. Mike Conway/Kamui Kobayashi/Jose Maria Lopez
(VBr/Jap/Arg/Toyota TS050 Hybrid) + 16,972
3. Vitalij Petrov/Mihail Alešin/Stoffel Vandoorne
(Rus/Rus/Bel/SMP Racing/BR1-AER) 379 krogov
4. Neel Jani/Andre Lotterer/Bruno Senna
(Švi/Nem/Bra/Rebellion R13-Gibson) 376 krogov
5. Thomas Laurent/Nathanael Berthon/Gustavo Menezes
(Fra/Fra/ZDA/Rebellion R13-Gibson) 370 krogov
6. Nicolas Lapierre/Andre Negrao/Pierre Thiriet
(Fra/Bra/Fra/Signatech Alpine A470) 368 krogov
...
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Brezplačen promocijski dostop je na voljo uporabnikom z izpolnjenimi podatki.
STA
16.06.2019
17:47:04
ALONSO spet kralj prestižne dirke! Sam priznal, da si tega NI ZASLUŽIL!
Na vzdržljivostni dirki 24 ur Le Mansa je zmagal nekdanji svetovni prvak formule 1 Fernando Alonso. V navezi s Švicarjem Sebastienom Buenijem in Japoncem Kazukijem Nakajimo je s tovarniškim dirkalnikom Toyote ponovil lanski uspeh.