Narodni stadion v Varšavi prvič gosti najboljše na svetu, 55.000 vstopnic pa so razprodali v manj kot 48 urah. Nič čudnega, saj se bo s to dirko kot voznik s posebnim povabilom poslovil tudi Tomasz Gollob, največja legenda tega športa na Poljskem, ki je leta 2010 postal svetovni prvak, v karieri pa je zmagal na 22 dirkah v GP. Zato lahko le upamo, da bodo do dirke uspeli urediti stezo, ki so jo začeli postavljati šele v torek, zaradi česar očitno material na stezi še ni pripravljen za varno dirkanje. To je zmotilo tudi našega šampiona Mateja Žagarja: "Zavedam se, da take proge ni lahko pripraviti, kljub temu pa moramo sami dati 110 odstotkov, zato je res škoda, da tudi organizator tokrat ni na tej ravni. Z izjemo dveh voznikov smo vsi menili, da steza ni varna za dirkanje, saj je material kar razpadal. Upam, da bodo v dobrih 24 urah vseeno uspeli urediti progo in bom tako dirkal na do zdaj zagotovo najlepšem stadionu v svoji karieri."
Če trdo delo čez noč in v soboto ne bo obrodilo sadov, se lahko v najslabšem primeru celo zgodi, da bi bila dirka odpovedana. Do zdaj se je to zgodilo enkrat, ko so zaradi enakih težav podobno stadionsko dirko odpovedali v nemškem Gelsenkirchnu. Na le 272-metrski progi, ki je tudi zelo ozka, na ravninah 10, na zavojih pa do 14 metrov, je žreb Žagarju namenil številko 13, kar pomeni, da bo dvakrat startal s povsem notranje pozicije, kar bi vsaj teoretično na tovrstni progi lahko pomenilo rahlo prednost.